poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Oriflame, pomożecie?

Kilka dni temu koleżanka podrzuciła mi katalog Oriflame. Przyznam się szczerze, że nie kupowałam z tej firmy kosmetyków od może 2 lat. Stąd ten post i prośba o pomoc z Waszej strony. Swego czasu Oriflame miało (według mojego uznania) dosyć fajne produkty, nie wiem jak jest teraz. Spodobały mi się następujące rzeczy:

błyszczyk do ust Booster



pomadka Very Me Lipmania


tusz do kresek Very Me



krem na dzień Optimals Skin Energy z filtrem SPF 15


oraz dla mojej 3-letniego szkraba chcę zamówić żel do mycia - szampon 



Może któraś z Was była lub jest w posiadaniu jakiegoś z wyżej wymienionych produktów i mogłaby polecić lub odradzić jego zakup? Byłabym wdzięczna za wszystkie pomocne informacje ;)
Pozdrawiam 
beautydreams-rn

8 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś błyszczyk i pomadkę tej firmy, ale z innej serii, niestety nie byłam zadowolona;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też daaaawno temu miałam... i w sumie już nie pamiętam czy byłam zadowolona czy nie ;)

      Usuń
  2. bardzo bym pomogła ale niestety nie miałam żadnego produktu;/;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci , że pomadki ogólnie odradzam :) no ale może ta się sprawdzi lub błyszczyk;)
    Ten żel dla małego jest fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najczęściej koleżanki siostra z Avonu zamawiała różne fajne rzeczy, ale nigdy nic nie miałam z Oriflame. ;)

    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też czasami natrafię na coś fajnego z Avonu, chociaż według mnie trochę 'schodzą na psy' w porównaniu z tym co kiedyś mieli w ofercie, ale to takie moje odczucie ;)

      Usuń
  5. Ja tez juz dluuuuugo dluuuugo nie korzystalam z oferty oriflame, wiec nie pomoge. Dzieki za odwiedziny i powodzenia na poprawce! :)

    OdpowiedzUsuń